Parapähkinät, 400 gr

Parapähkinät, 400 gr
16,95 €
( 42,38 € / kg )

Saatavuus:Verkkokaupasta

Seleenipitoinen herkkupähkinä!

”Jos tiedätte tätä herkullisemman tavan saada päivittäiset seleenit hankituksi, niin kertokaa ihmeessä. Olen parapähkinöihin ihan koukussa, ne ovat hurjan herkullisia (ehkä liiankin hyviä)!"

- Sari



“Parapähkinöillä helposti päivittäinen seleenintarve täyteen! Jo muutama pähkinä päivässä riittää. Namskis ja Rouskis!”

- Adina

Yksityiskohdat

Luonnonmukaisesti tuotettuja parapähkinöitä ravintosi rikastuttamiseksi. Parapähkinä on yksi parhaista luonnollisista seleenin lähteistä. Parapähkinä sisältää myös kahmalokaupalla magnesiumia sekä sinkkiä. Se on myös raudan lähde.

Seleeni stimuloi immuunipuolustusta, suojaa tulehduksilta sekä lisää solujen vastustuskykyä. Erinomainen proteiinin lähde.

PS: Tiesitkö tämän parapähkinästä?
Villeinä Amazonin sademetsissä kasvavat parapähkinäpuut saavat paikalliset asukkaat suojelemaan sademetsiään. Monille Amazonin alueen asukkaalle juuri parapähkinät ovat ainoa merkittävä tulonlähde, jonka vuoksi pähkinäpuita vaalitaan aivan erityisesti. Syömällä parapähkinöitä kannat siis kortesi kekoon ainutlaatuisten ekosysteemien suojelemisen puolesta ja metsähakkuita vastaan - ja saat samalla luonnollisen seleenibuustauksen oman terveytesi tueksi.

Huomaathan, että parapähkinät ovat todella seleenirikkaita. Siksi niitä onkin suositeltavaa popsia vain muutama pähkinä päivässä - ei enempää.

Annostus: Enintään 2-5 parapähkinää päivässä - rajoitus on poikaa runsaan seleenipitoisuuden vuoksi.

Seleeni mm.ylläpitää immuunipuolustuksen normaalia toimintaa, ylläpitää mm. hiusten ja kynsien kuntoa ja kilpirauhasen normaalia toimintaa. Seleeni myös tutkitusti avittaa soluja suojautumaan hapettumisstressiltä ja edistää normaalia siittiöiden muodostusta. Parapähkinä on myös proteiinirikas nautinto ja terveellinen purtava - maista ja ihastu itsekin!

Tällä mainiolla tuotteella saattaa hyvinkin olla muitakin hyvinvointiasi lisääviä vaikutuksia, mutta valitettavasti emme voi kertoa niistä tämän enempää.

Huomaathan ystävällisesti, että ilmoitettua suositeltua vuorokausiannosta ei saa ylittää.

Tiedäthän myös sen, että parapähkinä ei tokikaan korvaa monipuolista ruokavaliota (muista pureskella hyvin ja syödä muutenkin tietoisesti) eikä muita terveellisiä elämäntapoja. Tärkeää on siis myös levon ja liikunnan tasapaino, yhteinen aika läheisten ja ystävien kanssa sekä syvään hengittäminen. Pyöräillessä kannattaa käyttää kypärää ja pimeällä liikuttaessa heijastinta. Tukalissa tilanteissa pää tulee pitää kylmänä ja laskea vähintään kymmeneen. Pyri näkemään elämässäsi enemmän mahdollisuuksia kuin uhkia. Kohtele muita siten, miten tahdot itseäsi kohdeltavan. Muista, että valinnat vaikuttavat ja että tulevat sukupolvetkin haluavat varmasti elää planeetallamme.

Lisätiedot

  • Ainesosat: Ainesosat:
    Parapähkinä*.

    *= luomulaatuinen.

    Ravintosisältö / 100 g:
    Energiaa, 670 kcal
    Proteiinia, 14,3 g
    Hiilihydraatteja, 2,6 g
    Rasvaa, 66,4 g
    Ravintokuitua, 7,5 g
    Natriumia 3,0 mg
    Kalsiumia, 160 mg
    Rautaa, 2,4 mg
    Sinkkiä, 4,1 mg
    Magnesiumia, 376 mg
    Seleeniä 1917 µg
  • Alkuperämaa: Bolivia
  • Tuotetyyppi: Parapähkinä