Fushi - kauneutta ja hyvinvointia pintaa syvemmältä

- Olemme itse kokeneet ayurvedisten yrttien hoitavat vaikutukset ja halusimme tuoda nämä yrtit helposti ihmisten saataville. Meitä on aina inspiroinut kokonaisvaltaisempi näkökulma kauneuteen ja siksi halusimme luoda brändin, joka hoitaa ihmisen kauneutta sisältäpäin. Haluamme löytää kokonaisvaltaisempia ratkaisuja tukemaan hyvinvointia ja tehdä yrteistä helposti ymmärrettäviä. Siksi tuotesarjamme on viime vuosina laajentunut alkuajan yrttitinktuuroista kauneuden-, ihon- ja hiustenhoitoon, Rannesh Jansari kertoo.
Fushin ajatuksena on siis tuoda ihmisten saataville tuoreita, käsityönä valmistettuja terveys- ja kauneustuotteita, jotka ovat ympäristöystävällisiä, luonnollisia ja eettisiä. Perustajapariskunta uskoo vahvasti ayurvediseen lähestymistapaan, jolla on pystytty saavuttamaan merkittäviä tuloksia sekä terveyden- että kauneudenhoidon saralla.
- Oma suosikkituotteeni on Really Good Hair-hiusöljy, joka on kehitetty suvun reseptimme pohjalta. Sen on kerrassaan loistava hiusöljy joka on voittanut palkintoja ja niittänyt ylistyksiä. Rakastan myös meidän yrttilisäravinteitamme, jotka ova tuoreeltaan jauhettuja ja siitä kolmen päivän sisällä kapseloituja, , kertoo Ria Jansari innostuneesti.
Fushilaiset saavatkin jatkuvasti positiivista palautetta tuotteistaan. Varsinkin hiusöljy, selluliittiöljy ja yrttivalmisteet ovat asiakkaiden suursuosikkeja.
- Ihaninta on kuulla, kun ihmiset kertovat tuotteidemme auttaneen heitä parantamaan terveyttään. Olemme todella iloisia siitä, että pystymme avittamaan asiakkaidemme hyvinvointia ympäristöystävällisiä tavalla. Ihmisiä inspiroi ehkä eniten se, miten ympäristö- ja eläinystävällinen sarja Fushi. Saamme paljon kiitosta myös siitä, että sekoitamme tuotteet tuoreeltaan lontoolaisessa työpajassamme, fushilaiset kertovat.